Beszerzés
Csapatunk nemcsak a takarításban, hanem a beszerzési szolgáltatások terén is kiemelkedő megoldásokat nyújt ügyfeleink számára. Az olyan mindennapi irodai tisztítószerek, mint a szappan, WC-papír vagy légfrissítők beszerzése sok esetben időigényes és bonyolult folyamat lehet, ha külön szolgáltatókon keresztül történik. Mi ezt a folyamatot egyszerűvé és gördülékennyé tesszük!
A cégeknél a legnagyobb problémák közé tartozott:
Átláthatatlan számlázás
Gyakran nem volt egyértelmű, hogy pontosan miért és mennyit kell fizetni, ami felesleges adminisztrációs terheket és félreértéseket eredményezett.
Beszerzési folyamatok széttagoltsága
A cégeknek különböző beszállítóktól kellett megrendelniük az irodai és tisztítószereket, ami növelte a szervezési terheket és a szállítási időket.
Költségvetés nehézségei
Az egyedi megrendelések sokszor nem voltak összehangoltak a havi költségvetéssel, ami megnehezítette a kiadások kontrollálását és nyomon követését.
Külső vállalkozók bevonása
A beszerzési feladatokat gyakran külső cégek végezték, amelyekkel való együttműködés sokszor problémás volt a szállítási határidők és a számlázási pontosság terén.
Miért jó, ha egy cég képes beszerzést is intézni?
Kényelmes és egyszerű folyamatok
Egy cégen belül történő beszerzések átláthatóbbá és gyorsabbá teszik a folyamatot. Az irodai tisztítószerek, felszerelések vagy akár dekorációk beszerzése egy helyről megkönnyíti a mindennapi működést, mivel nem kell több különböző szolgáltatóval bajlódni.
Költséghatékony megoldások
A beszerzési szolgáltatások integrálása segít a vállalkozásoknak optimalizálni a kiadásokat, mivel egyetlen beszállítótól származó havi számla lehetővé teszi a költségek egyszerű kezelését.
Rugalmas és gyors kiszolgálás
Az azonnali rendelési lehetőség a webshopon keresztül gyorsítja a szükséges termékek elérhetőségét, függetlenül attól, hogy az irodai tisztítószerekről, étkezési kellékekről vagy akár csapatépítési eszközökről van szó.
Testreszabott megoldások
Különleges igények esetén, mint például rendezvényekhez szükséges anyagok, a cég könnyedén alkalmazkodhat és biztosíthatja a szükséges eszközöket, anélkül, hogy időveszteséget jelentene a megfelelő partnerek keresése.
Rozi néni egyszerűsíti és kényelmessé teszi a beszerzést az irodák számára. Webshopunkban egyszerűen és gyorsan megrendelheti a szükséges irodai tisztítószereket. Az ajánlatunkban szereplő termékeket könnyedén hozzáadhatja a kosarához, és nem kell előre kifizetnie. A megrendeléseket a havi számlájához adjuk hozzá, így a költségek kezelése sokkal kényelmesebb.