Beszerzés

Csapatunk nemcsak a takarításban, hanem a beszerzési szolgáltatások terén is kiemelkedő megoldásokat nyújt ügyfeleink számára. Az olyan mindennapi irodai tisztítószerek, mint a szappan, WC-papír vagy légfrissítők beszerzése sok esetben időigényes és bonyolult folyamat lehet, ha külön szolgáltatókon keresztül történik. Mi ezt a folyamatot egyszerűvé és gördülékennyé tesszük!

A cégeknél a legnagyobb problémák közé tartozott:

Átláthatatlan számlázás

Gyakran nem volt egyértelmű, hogy pontosan miért és mennyit kell fizetni, ami felesleges adminisztrációs terheket és félreértéseket eredményezett.

Beszerzési folyamatok széttagoltsága

A cégeknek különböző beszállítóktól kellett megrendelniük az irodai és tisztítószereket, ami növelte a szervezési terheket és a szállítási időket.

Költségvetés nehézségei

Az egyedi megrendelések sokszor nem voltak összehangoltak a havi költségvetéssel, ami megnehezítette a kiadások kontrollálását és nyomon követését.

Külső vállalkozók bevonása

A beszerzési feladatokat gyakran külső cégek végezték, amelyekkel való együttműködés sokszor problémás volt a szállítási határidők és a számlázási pontosság terén.

Miért jó, ha egy cég képes beszerzést is intézni?

Kényelmes és egyszerű folyamatok

Egy cégen belül történő beszerzések átláthatóbbá és gyorsabbá teszik a folyamatot. Az irodai tisztítószerek, felszerelések vagy akár dekorációk beszerzése egy helyről megkönnyíti a mindennapi működést, mivel nem kell több különböző szolgáltatóval bajlódni.

Költséghatékony megoldások

A beszerzési szolgáltatások integrálása segít a vállalkozásoknak optimalizálni a kiadásokat, mivel egyetlen beszállítótól származó havi számla lehetővé teszi a költségek egyszerű kezelését.

Rugalmas és gyors kiszolgálás

Az azonnali rendelési lehetőség a webshopon keresztül gyorsítja a szükséges termékek elérhetőségét, függetlenül attól, hogy az irodai tisztítószerekről, étkezési kellékekről vagy akár csapatépítési eszközökről van szó.

Testreszabott megoldások

Különleges igények esetén, mint például rendezvényekhez szükséges anyagok, a cég könnyedén alkalmazkodhat és biztosíthatja a szükséges eszközöket, anélkül, hogy időveszteséget jelentene a megfelelő partnerek keresése.

Rozi néni egyszerűsíti és kényelmessé teszi a beszerzést az irodák számára. Webshopunkban egyszerűen és gyorsan megrendelheti a szükséges irodai tisztítószereket. Az ajánlatunkban szereplő termékeket könnyedén hozzáadhatja a kosarához, és nem kell előre kifizetnie. A megrendeléseket a havi számlájához adjuk hozzá, így a költségek kezelése sokkal kényelmesebb.

Bármilyen igény esetén számíthat ránk

 Legyen szó általános tisztítószerekről, Mikulás-csomagról, kávéfőzőkről, irodai dekorációkról, írószerekről, étkezési kellékekről vagy akár csapatépítő programokhoz szükséges anyagokról, mi mindig készen állunk a segítségére. Bízza ránk a beszerzési feladatokat, és élvezze a zökkenőmentes, megbízható és gyors szolgáltatást, amely megkönnyíti a mindennapi irodai működést!