Bemutatkozás

Janocsko Kriszta vagyok, a Rozi Néni Kft. alapítója és ügyvezetője. Több mint 15 év irodai tapasztalattal rendelkezem, így pontosan tudom, hogy a tiszta, rendezett és higiénikus munkakörnyezet kulcsfontosságú a hatékony munkavégzéshez és a kellemes légkör megteremtéséhez.

Korábbi munkáim során, ügyfélkapcsolati menedzserként és épületüzemeltetési vezetőként, értékes tapasztalatokat szereztem, amelyek segítettek abban, hogy olyan magas színvonalú szolgáltatásokat fejlesszünk ki, amelyek megfelelnek a legnagyobb elvárásoknak is. Célunk, hogy a legmodernebb, környezetbarát technológiák alkalmazásával biztosítsunk professzionális és hatékony megoldásokat az irodai tisztaság, rendezettség és esztétika érdekében.

Többéves épületüzemeltetési tapasztalatom során számos olyan problémával találkoztam, amelyekkel a vállalatok napi szinten szembesülnek. Legyen szó az irodai környezet tisztán tartásáról, az eszközök karbantartásáról, a falak színfrissítéséről, tapétázásról vagy a beszerzési folyamatok gördülékeny lebonyolításáról, ezek mind fokozott figyelmet és alapos szervezést igényelnek.

Egyedülálló beszerzési szolgáltatásaink révén ügyfeleink minden szükséges terméket egy helyről szerezhetnek be, legyen szó higiéniai cikkekről, mint például WC-papír, szappanok és kéztörlők, vagy akár dekorációs elemekről, képekről, irodai eszközökről, illetve kisebb falfestési vagy tapétázási munkálatokról. Átlátható számlázási rendszerünk biztosítja, hogy a beszerzések egyszerűen nyomon követhetőek legyenek, ezzel csökkentve az adminisztratív terheket.

Kiemelt figyelmet fordítunk a kommunikációra: rendszeres heti és havi jelentéseket készítünk az elvégzett munkáról és a beszerzésekről, emellett folyamatosan kikérjük ügyfeleink véleményét, hogy szolgáltatásainkat rugalmasan az igényeikhez igazíthassuk.

Célunk, hogy ügyfeleink számára mindig a legmagasabb színvonalú szolgáltatást biztosítsuk, legyen szó napi takarításról, esztétikai felújításokról, egyedi kérésekről vagy beszerzési feladatokról. Az Ön elégedettsége számunkra a legnagyobb siker.

A LEGJELLEMZŐBB PROBLÉMÁK, AMIKKEL SZEMBESÜLtem:

Átláthatatlan számlázás

Sokszor nem volt világos, hogy miért és mennyit kell fizetni, ami felesleges adminisztrációt és félreértéseket eredményezett

Szervezetlenség a takarítói szolgáltatásoknál

A takarítónők nem voltak megfelelően irányítva, így a munkahelyi környezet nem mindig volt megfelelően tiszta és rendezett.

Külső vállalkozók bevonása

A beszerzési feladatokat mindig külső cégek végezték el, ami jelentős nehézséget okozott mind a szervezés, mind a számlázás terén.

Elavult gépek és eszközök

A régi, nem megfelelően karbantartott eszközök csökkentették a hatékonyságot, és az elvégzett munka minőségének rovására mentek.

Munkák ellenőrzésének hiánya

Gyakran nem volt megfelelő felügyelet a takarítási munkák minősége felett, így előfordult, hogy az eredmények nem feleltek meg az elvárásoknak.

Ezek a tapasztalatok arra ösztönöztek, hogy egy olyan szolgáltatást hozzak létre, amely magas szintű szervezéssel és átláthatósággal támogatja a vállalatok mindennapi működését. Célunk, hogy a munkahelyek ne csak tiszták és rendezettek legyenek, hanem a beszerzési igényeket is egyszerűen, hatékonyan kezeljük.

Miért válassza a Rozi néni Kft.-t?

Proaktív kommunikáció

Rozi néni folyamatosan tájékoztatja Önt, hogy mindig pontosan tisztában legyen az aktuális teendőkkel és a folyamatok előrehaladásával. Emellett részletes kimutatásokat készítünk, hogy minden információ könnyen átlátható legyen.

Teljeskörű szolgáltatás

Nemcsak takarítást, hanem beszerzési szolgáltatásokat is kínálunk. Higiéniai termékek (WC-papír, szappan, kéztörlők), irodai eszközök, dekorációs tárgyak – bármit beszerezhet rajtunk keresztül.

Környezetbarát megoldások

Modern, halk és környezetbarát tisztítóeszközökkel dolgozunk, szem előtt tartva a fenntarthatóságot.

Rugalmasság és testreszabhatóság

Szolgáltatásainkat teljes mértékben az Ön igényeihez igazítjuk.

Minőségellenőrzés

Szigorú minőségellenőrzési folyamatainkkal garantáljuk a legmagasabb színvonalat.

Átlátható számlázás

Minden beszerzés és szolgáltatás egyszerűen nyomon követhető, hogy Ön mindig tisztában legyen a költségekkel.

Ingyenes felmérés

Kockázat nélkül ismerkedhet meg szolgáltatásainkkal, hiszen a felmérést ingyenesen biztosítjuk.

Rozi néni nemcsak egy szolgáltató, hanem egy olyan segítőtárs, aki támogatja Önt abban, hogy munkakörnyezetét tiszta, rendezett és környezettudatos módon tarthassa fenn. Munkatársaink szakmailag képzettek, és elkötelezettek a legmagasabb minőség biztosításában. Minden projektet a legapróbb részletekig követünk, hogy ügyfeleink maximálisan elégedettek legyenek.

Jövőbeli célok

Célunk, hogy a legújabb technológiai fejlesztésekkel tovább növeljük szolgáltatásaink hatékonyságát és fenntarthatóságát, ügyelve arra, hogy a lehető legjobb megoldásokat kínáljuk ügyfeleinknek.

Környezetbarát szemléletünk és technológiai fejlesztések

Munkáink során nemcsak a közvetlen igényeket elégítjük ki, hanem figyelmet fordítunk arra is, hogy minden szolgáltatásunk környezetbarát legyen, az anyaghasználattól kezdve a takarítási eszközökig.